İçindekiler

  1. FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
  2. ÇEVRE KORUMA VE KONTROL DAİRE BAŞKANLIĞI
  3. İTFAİYE DAİRE BAŞKANLIĞI
  4. İMAR VE ŞEHİRCİLİK DAİRE BAŞKANLIĞI
  5. MALİ HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI
  6. SAĞLIK İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
  7. ULAŞIM PLANLAMA VE RAYLI SİSTEMLER DAİRE BAŞKANLIĞI
  8. ZABITA DAİRE BAŞKANLIĞI

FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

KAMU HİZMET STANDARTI TABLOSU

 

SIRA

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

 

 

1

PARK MOBİLYALARI EKSİKLİKLERİN GİDERİLMESİ, PARK AYDINLATMALARI HAKKINDAKİ SIKINTILAR, PARK OYUN GRUBU HAKKINDA EKSİKLİKLERİ, PARK KULLANIM BİÇİMİ VE ÇİMLERİN FAZLA SULANMASI VEYA SULANAMAMASI HAKKINDA.

 

BAŞVURU DİLEKÇESİ

  

1 – 15 GÜN ARASI

 

 

 

İLK MÜRACAAT YERİ                    : FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI                                         

İSİM                                                      :                                      

UNVAN                                                : FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANI                                          

ADRES                                                 : GAZİANTEP B. ŞEHİR BELEDİYESİ                           

TEL                                                       : 0.342.211.12.00 / 1705                                               

FAKS                                                    : 0.342. 211.12.53                                                   

E-POSTA                                             : iletisim@gantep.bel.tr                             

 

 

SIRA

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

 

 

1

 

ELEKTRİK TELLERİNE YAKLAŞAN VE ŞAHISLARIN EVLERİNE ZARAR VEREN AĞAÇ DALLARININ BUDANMASI.

 

 

BAŞVURU DİLEKÇESİ

 

 

1 – 7 GÜN ARASI

 

 

 

 

 

 

 

İLK MÜRACAAT YERİ     : FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI                                 

İSİM                                      :                                                     

UNVAN                                : FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANI                                        

ADRES                                 : GAZİANTEP B. ŞEHİR BELEDİYESİ                             

TEL                                       : 0.342.211.12.00 / 1705                                                       

FAKS                                    : 0.342. 211.12.53                                                                    

E-POSTA                             : iletisim@gantep.bel.tr                             

 

 

SIRA

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

1

 

KANALİZASYON VE İÇME SUYU BAĞLANTISI YAPILACAĞI KAZI BÖLGESİNDE,ASFALT KIRIM ÇALIŞMASINDA ELDE EDİLEN HASARA ORANLA ALT YAPI TESİSİ RUHSATI VERİLMESİ

 GASKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SU ŞEBEKE VE ARITMA TESİSLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI VE KANALİZASYON VE ATIK SU ARITMA DAİRE BAŞKANLIĞI BÜNYESİNDE KONTROL MÜHENDİSLERİNİN KANALİZASYON VE İÇME SUYU BAĞLANTISI YAPILACAĞI KAZI BÖLGESİYLE İLGİLİ METRAJLANDIRILMALARI YAPILARAK ULAŞIM  PLANLAMA  VE RAYLI SİSTEMLER DAİRE BAŞKANLIĞININ ONAYI İLE AYKOME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNE GÖNDERİLMESİ GEREKEN BELGE

 

10 dk. – 30 dk. ARASI

 

 

 

 

 

 

İLK MÜRACAAT YERİ                     : ULAŞIM PLN. VE RAY. SİS. DAİ. BŞK.                           

İSİM                                                      : HASAN KÖMÜRCÜ                                                                          

UNVAN                                                : ULAŞIM PLN. VE RAY. SİS. DAİ. BŞK.                                                    

ADRES                                                 : ULAŞIM PLN. VE RAY. SİS. DAİ. BŞK.                            

TEL                                                       : 0.342.211.12.00 / 1565                                                       

FAKS                                                    : 0.342. 211.12.53                                                                    

E-POSTA                                             : iletisim@gantep.bel.tr                                    

 

 

SIRA

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

 

 

1

 

 

HASAR VERİLEN İMALATLARIN ONARIMI

 

 

BAŞVURU DİLEKÇESİ

 

 

2  GÜN ARASI

 

 

 

 

 

 

 

İLK MÜRACAAT YERİ     : FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI                            

İSİM                                      :                                       

UNVAN                                 : FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANI                                 

ADRES                                  : GAZİANTEP B. ŞEHİR BELEDİYESİ                                  

TEL                                        : 0.342.211.12.00 / 1705                                                        

FAKS                                    : 0.342. 211.12.53                                                    

E-POSTA                             : iletisim@gantep.bel.tr          

 

 

SIRA

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

 1

 ASFALTLAMA, MALZEME YARDIM İSTEKLERİ, KALDIRIM KAVŞAK DÜZENLEMESİ, YOL İMALATLARININ ONARIMI VE YAPIMI

 BAŞVURU DİLEKÇESİ

 İŞİN DURUMU, BÜYÜKLÜĞÜ VE İŞ PROGRAMI GÖZ ÖNÜNE ALINACAK OLURSA ORTALAMA 2 GÜN İLE 3 AY ARASINDA DEĞİŞMEKTEDİR.

 

 

 

 

 

İLK MÜRACAAT YERİ     : FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI                                       

İSİM                                      :                                                      

UNVAN                                : FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANI                                                 

ADRES                                 : GAZİANTEP B. ŞEHİR BELEDİYESİ                                    

TEL                                       : 0.342.211.12.00 / 1705                                                           

FAKS                                    : 0.342. 211.12.53                                                     

E-POSTA                             : iletisim@gantep.bel.tr          

 

En Üste Çık


ÇEVRE KORUMA VE KONTROL DAİRE BAŞKANLIĞI

ÇEVRE KORUMA VE KONTROL DAİRE BAŞKANLIĞI

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA

NO

HİZMET ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN

TAMAMLANMA SÜRESİ

(Engeç Süre)

1

GÜRÜLTÜ KONTROL İZİN BELGESİ

1- AKUSTİK RAPOR

60 GÜN

2

ÇEVRESEL GÜRÜLTÜ DEĞERLENDİRME RAPORU

1- RAPORU HAZIRLAYAN FİRMANIN YETERLİLİK BELGESİ

2- RAPORU HAZIRLAYAN KİŞİNİN A TİPİ SERTİFİKA KATILIM BELGESİ

3- KAPASİTE RAPORU

4-PROSES AKIM ŞEMASI

5- YAPI KULLANIM İZNİ

6- İŞYERİ AÇMA VE ÇALIŞMA RUHSATI

 

7 GÜN

3

HAFRİYAT TOPRAĞI VE İNŞAAT YIKINTI ATIKLARI TAŞIMA VE KABUL BELGESİ

1- ARAÇ RUHSAT FOTOKOPİSİ

2- ŞİRKET VERGİ LEVHASI FOTOKOPİSİ

3- ARACIN HER İKİ CEPHEDEN FOTOKOPİSİ (2 ADET)

4- ŞİRKET İMZA SİRKÜLERİ

1 GÜN

4

HAFRİYAT TOPRAĞI VE İNŞAAT YIKINTI ATIKLARI TAŞIMA VE KABUL BELGESİ

1- HAFRİYAT TOPRAĞI VE İNŞAAT YIKINTI ATIKLARI TAŞIMA İZİN BELGESİ

2- İLGİLİ BELEDİYEDEN ALINMIŞ TAŞIMA KABUL BELGESİ FORMU

1GÜN

 

En Üste Çık


İTFAİYE DAİRE BAŞKANLIĞI

T.C.

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

İTFAİYE DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI

 

 

SIRA NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN

TAMAMLANMA

SÜRESİ

(EN GEÇ)

1

GSM Ruhsatı İçin Yangın Önlemleri Alındığına Dair İtfaiye Raporu Müracaatı

1- Gaziantep Büyükşehir Belediyesi genel evrak kayıt numarası almış havalesi tamamlanmış dilekçe aslı ile İtfaiye Daire Başkanlığına doğrudan müracaat.

2- Binanın kullanımı hakkında detay projesi.

3- Harç makbuzu.

 

BELGELERİN TESLİM GÜNÜ İTİBARİYLE 7 (YEDİ) İŞ GÜNÜ

2

Yangın , Kurtarma , Sel Baskını Raporu Müracaatı

1- Gaziantep Büyükşehir Belediyesi genel evrak kayıt numarası almış havalesi tamamlanmış dilekçe aslı ile İtfaiye Daire Başkanlığına doğrudan müracaat.

2- Sigorta poliçesinin fotokopisi (sigortalı yerler için)

3- Harç makbuzu (Belediyemizce belirlenen yerler için)

 

BELGELERİN TESLİM GÜNÜ İTİBARİYLE 5 (BEŞ) İŞ GÜNÜ

3

Yangın-Kurtarma Eğitimi ve Tatbikatı Müracaatı

1- Gaziantep Büyükşehir Belediyesi genel evrak kayıt numarası almış havalesi tamamlanmış dilekçe aslı ile İtfaiye Daire Başkanlığına doğrudan müracaat.

2- Harç makbuzu

3- Eğitim görecek personel listesi

BELGELERİN TESLİM GÜNÜ İTİBARİYLE 1 (BİR) AY

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

 

İlk Müracaat Yeri                     : İtfaiye Daire Başkanlığı                                        İkinci Müracaat Yeri           : Gaziantep Büyükşehir Belediyesi

İsim                                            :CAFER YILMAZ                                        İsim                                        :

Unvan                                       : İtfaiye Daire Başkanı                                                                       Unvan                                   : Genel Sekreter Yardımcısı

Adres                                        : Şahinbey / GAZİANTEP                                                                Adres                                    : İncilipınar Mah. 3 Nolu Cadde

Tel.                                            : 0342 225 25 55-56-57-58                                                                   Tel.                                        : 0342 211 12 00

Faks                                          : 0342 227 33 81                                                                                   Faks                                       : 0342 211 1233

e-Posta                                     : iletisim@gaziantep-bld.gov.tr                                                              e-Posta                                  : iletisim@gaziantep-bld.gov.tr


 

 

En Üste Çık


İMAR VE ŞEHİRCİLİK DAİRE BAŞKANLIĞI

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

İMAR VE ŞEHİRCİLİK DAİRE BAŞKANLIĞI

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ SÜRE)

1

Tescilli Yapılar için Basit Onarım Talebi

 1-   Dilekçe

 2-   Yapılacak Uygulamanın Ayrıntılı Tarifi

 3-   Tescil Kararı

 4-   Tapu Fotokopisi

5 Gün

2

Tescilli Yapılar için Basit Onarım Uygunluk Belgesi Talebi

 1-   Dilekçe

 2-   Uygulama Fotoğrafları

 3-   Basit Onarım İzni

5 Gün

3

Tescilli Yapılar için Ruhsat Uygunluk Görüşü Talebi

 1-   Dilekçe

 2-   Tapu Fotokopisi

 3-   Varsa Onarım İzin Belgesi

 4-   Varsa Kurul Kararı

5 Gün

4

İş Deneyim ve İş Bitirme Belgesi Talebi

 1-   Dilekçe

 2-   Şahıs ise Vesikalık Fotoğraf ve Kimlik Fotokopisi

 3-   Şirketler İçin imza Sirküsü veya Noterden Vekaletname

3 Gün

5

Kesin Kabul Talebi

 1-   Dilekçe

 2-   Kesin Kabul Teklif Belgesi

15 Gün

6

Kesin Teminatın Çözülmesi Talebi

 1-   Dilekçe

 2-   Maliyeden Vergi Borcu Yoktur Yazısı

 3-   SGK’ dan İlişkisizlik Belgesi

5 Gün

7

Bakanlığın Açtığı Tescilli Yapılara Çatı, Proje ve Uygulama Yardımı Kampanyasına Teknik Destek Talebi

 1-   Dilekçe,

 2-   Tapu Fotokopisi

 3-   Mali Durumu Bildiren Dokümanlar

 4-   Yapıya İlişkin Fotoğraflar

 5-   Tescil Kararı

 6-   Mülk Sahibi Değil İse Vekâletname

45 Gün

8

Tarihi Yapıyı Bozan veya İzinsiz Müdahale Şikayetleri

 1-   Dilekçe

 2-   Varsa Kurul Kararı

 3-   Varsa İlgili Belediye Yazıları

 4-   Yapının Açık Adresi

 5-   Uygulamanın Niteliğini Belirtir Yazı

7 Gün

9

775 Sayılı Kanunla Gecekondu Önleme Bölgesi Olan Taşlıca İçin Vatandaşa İnşaat Ruhsatı Verilmesi

 1-   Başvuru dilekçesi

 2-   Harç ücreti

 3-   Tapu Kaydı

 4-   İmar Raporu

 5-   İmar çapı

 6-   Fen İşlerinden Proje Talebi (proje çizimi hizmet süresi dışındadır)

12 Gün

10

Ruhsatsız ve ruhsata aykırı yapı müracaatı

 1-   Dilekçe

 2-   Tapu Kaydı

2 Gün

11

Müracaat eden vatandaşların imar durumu ile ilgili dilekçeleri

 1-   Başvuru dilekçesi

 2-   Tapu Fotokopisi

2 Gün

12

Müracaat eden vatandaşları İmar durumu ve mevzuatı açısından sözlü olarak bilgilendirmek

 1-   Tapu Bilgileri

1 Saat

13

Resmi kurumların yazılı imar durumu talepleri

 1-   Resmi yazı

 2-   Tapu Bilgileri

 3-   Kadastro Çapı

2 Gün

14

İmar Kanunu ve İmar Yönetmeliği Hakkında bilgi

 1-   Dilekçe

1 Gün

15

Cadde sokak isimlendirmesi

 1-   Başvuru dilekçesi

 2-   İsim talebi yapılan kişinin özgeçmişi

2 Ay

16

Belediye Hissesinin Satın Alınması Talebi

 1-   Dilekçe

 2-   Tapu fotokopisi

 3-   Nüfus cüzdan fotokopisi

2,5 Ay

17

Kamulaştırma

 1-   Dilekçe

 2-   Tapu sureti

 3-   Nüfus cüzdan fotokopisi

2,5 Ay

18

Kamulaştırma bedeli Karşılığı Trampa

 1-   Dilekçe

 2-   Tapu sureti

 3-   Nüfus cüzdan fotokopisi

3 Ay

19

1/25000 ölçekli Nazım İmar Planı

ve değişiklik önerilerinin

incelenmesi

 

 1-   Dilekçe

 2-   İmar Planı Veya Değişikliği Önerisi (6 Adet) Müellif tarafından imzalanmış.

 3-   Öneri Plan Açıklama Raporu(6 Adet)

 4-   Öneri İsteminde Bulunan Müracaat Sahibinin Alana İlişkin Tapu Kayıt Örnekleri, Çap, Varsa Aplikasyon Krokisi, Resmi Kurumlar İçin Tahsis Belgesi,

 5-   İmar Planı Değişiklik Önerisini Kapsayan Alanın Mevcut İmar Planının Tasdikli Sureti

 6-   İmar Planı Veya Değişikliği Önerisini Kapsayan Alanın Mülkiyet Bilgilerini Gösteren Kadastral Paftanın Tasdikli Örneği, Uygulama Yapılmış İse Bilgileri

 7-   Plan Yapımına ait esaslara dair Yönetmelikte öngörülen nitelik ve içerikte hazırlanan inceleme ve Araştırmaları içeren plan açıklama raporu.(6 Adet)

 8-   Planları hazırlayan müellif veya müellif kuruluşunun karne fotokopisi.

 9-   Şehir Plancıları odası büro tescil belgesi.

10-   İlgili Kurum/ Kuruluş Görüşleri

11-   Önerinin Kapsadığı Alana İlişkin İmar Planına Esas Onaylı Jeolojik-Jeoteknik Etüt Raporu (Gerekli Görülen Hallerde)

12-   Öneri Plan Değişikliğine Konu Alan İçerisinde Yer Alan Parsel Maliklerinin Muvaffakatnamesi Veya Başvuru Sahibi Adına Verilmiş Vekâletname

3 Ay

20

1/5000 ölçekli Nazım İmar Planı

ve değişiklik önerilerinin

incelenmesi

    1-   Dilekçe

    2-   İmar Planı Veya Değişikliği Önerisi (En Az 6 Adet) müellif tarafından  imzalanmış.

    3-   Öneri Plan Açıklama Raporu/ Plan müellifi karnesi.

    4-   Öneri İsteminde Bulunan Müracaat Sahibinin Alana İlişkin Tapu Kayıt Örnekleri, Resmi Kurumlar İçin Tahsis Belgesi.

    5-   İmar Planı Değişiklik Önerisini Kapsayan Alanın Mevcut İmar Planının Tasdikli Sureti

    6-   İmar Planı Veya Değişikliği Önerisini Kapsayan Alanın mülkiyet Bilgilerini Gösteren Kadastral Paftanın Tasdikli Örneği, Uygulama Yapılmış İse Bilgileri

    7-   İmar Planı Veya Değişikliği Önerisinin Değerlendirilmesine Kolaylaştıracak Bilgi Paftası (Kat Adeti, Konut Kalitesi, Alt Ve Üst Yapı Tesisleri, Halihazır Haritada Belirtilmemiş Özel Durumları, Ruhsatlar, Yapı Kullanma İzin Belgesi Almış Binaları Gösteren Paftalar)

    8-   İmar Planı Veya Değişikliği Önerisi Sınırı İçerisinde Kalan, Konu İle İlgili Yapıların İmar Durumu, Ruhsat, Temel Üstü Vizesi, Yapı Kullanma İzin Belgesinin Tasdikli Örnekleri

    9-   Şehir Plancıları odası büro tescil belgesi.

10-   İlgili Kurum/ Kuruluş Görüşleri

11-   Önerinin Kapsadığı Alana İlişkin İmar Planına Esas Onaylı Jeolojik-Jeoteknik Etüt Raporu (Gerekli Görülen Hallerde)

12-   Öneri Plan Değişikliğine Konu Alan İçerisinde Yer Alan Parsel Maliklerinin Muvaffakatnamesi Veya Başvuru Sahibi Adına Verilmiş Vekâletname

3 Ay

21

Müracaat eden Vatandaşların ve  Kamu Kurum ve Kuruluşlarının talep ve şikayetlerinin incelenmesi

 1-   Başvuru dilekçesi

 2-   Dilekçe konusu bina yada parselle ilgiliyse taşınmazı gösterir plan örneği yada kroki

15 Gün

22

1/25.000 ve 1/5.000 ölçekli Nazım İmar Planı değişiklikleriyle ilgili Meclis kararlarına yapılan itirazın incelenmesi talebi

 1-   Dilekçe (Askı süresi içerisinde verilmesi gerekmektedir)

2 Ay

23

Totem/Tabela izin talepleri

 1-   Başvuru dilekçesi

 2-   Toteme ait renkli teknik çizim

 3-   Talep edilen bölgenin farklı cephelerden 2 adet fotoğrafı

 4-   Mülkiyet sahibinden izin belgesi

10 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.


İlk Müracaat yeri: İmar ve Şehircilik Dairesi Başkanlığı                                                           İkinci Müracaat Yeri : Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığı
İsim                     : İREM ELBEYLİ                                                                                                        İsim                           :

Unvan                 : Daire Başkanı                                                                                                     Unvan                        :
Adres                  : Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığı                                                 Adres                        : Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığı                           
Tel                       : (342) 2111200 (1805)                                                                                      Tel                             : (342) 2111200 (1265)
Faks                    : (342) 2111273                                                                                                   Faks                           : (342) 2111273
E-Posta               : iletisim@gaziantep-bld.gov.tr                                                                          E-Posta                     : iletisim@gaziantep-bld.gov.tr

 

En Üste Çık


MALİ HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI

 

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

MALİ HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI

SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ  (EN GEÇ )
1 İLAN REKLAM  (YENİ KAYIT ) 1. Kimlik Fotokopisi İstenilen Belgeler Tamamlandıktan sonra 15 Dakika içinde
2. Vergi Levhası Fotokopisi
3. İmza Sürkisi Fotokopisi ( Şirketler )
4. Ticaret Sicil Gazetesi Fotokopisi ( Şirketler )
5. Araçlar İçin ( Ruhsat Fotokopisi ( Araç EK 1 Belgesi )
2 İLAN REKLAM                               (MÜKELLEFİYETİN SONLANDIRILMASI ) 1. İşyeri kapatmalarına ait ilgili dilekçe ( 30 Gün İçerisinde İligili Servisi Sunulmalıdır. 15 Dakika
2. Mükellefin Ölümü Halinde Veraset İlanı
3. Borçlarının Ödendiğine dair Belge ( Makbuz veya Dekont )
4. Motorlu araçlarda Reklamın kaldırıldığına dair Ek 1 Belgesinin Temini 
3 KİRA MÜKELLEFİ ( YENİ KAYIT ) 1. Kimlik Fotokopisi İstenilen Belgeler Tamamlandıktan sonra 10 Dakika içinde
2. Nufus Kayıt Örneği
3. İkametgah İlmuhabiri
4. Tahakkuk eden Ödemelere ait Banka Dekontu
4 KİRA   (MÜKELLEFİYETİN SONLANDIRILMASI   veya İşyeri DEVİRLERİNDE ) 1. İşyeri Terk'ine ait Dilekçe İstenilen Belgeler Tamamlandıktan sonra 1Gün Sonra
2. Borçlarının Ödendiğine dair Belge ( Makbuz veya Dekont )
3. İşyeri Anahtar teslimi Yer Kontrolü
4. Kiracının Ölümü Halinde Veraset İlanı
5 YENİ MÜKELLEFİN SİCİL KAYDI 1. Kimlik Fotokopisi 10 Dakika 
6 YANGIN SİĞORTA VERGİSİ  (YENİ KAYIT ) 1.  İşe Başlamasına ait Dilekçe 10 Dakika 
2. İmza Sürkisi Fotokopisi ( Şirketler )
7 YANGIN SİĞORTA VERGİSİ                            (MÜKELLEFİYETİN SONLANDIRILMASI ) 1. İşyeri Terk'ine ait Dilekçe 15 Dakika
2. Borçlarının Ödendiğine dair Belge ( Makbuz veya Dekont )
Başvuru esnasında Yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi,eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaar yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri: Mali Hizmetler Daire Başkanlığı İlk Müracaat Yeri: Genel Sekreter Yardımcılığı
İsim:   İsim:  
Unvan: Mali Hizmetler Daire Başkanı Unvan: Genel Sekreter Yardımcısı
Adres: İncili Pınar Mah.3 No.Cad.Ş.Kamil/G.Antep Adres: İncili Pınar Mah.3 No.Cad.Ş.Kamil/G.Antep
Telefon & Faks: 0342 211 12 00 / 1900 Fax: 0342 211 12 94 Telefon & Faks: 0342 211 12 00 / 1900 Fax: 0342 211 12 94
e-Posta:   e-Posta:  

 

En Üste Çık


SAĞLIK İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

       SAĞLIK ve SOSYAL HİZMETLER DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI

 

SIRA NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN

TAMAMLANMA

SÜRESİ

(EN GEÇ)

   1

1.Sınıf GSM Ruhsat

Müracaatının

Değerlendirilmesi

1.Başvuru dilekçesi

2.Başvuru ve Beyan Formu

3.ÇED Belgesi

4.Yangınlara Karşı Korunma Yönetmeliği kapsamında alınacak olan İtfaiye Raporu

5.H.K.K Yönetmeliği kapsamında Emisyon İzin Belgesi

7.S.K.K.Yönetmeliği kapsamında Deşarj İzin Belgesi

8.İlgili İlçe Belediyesinden aslı gibidir onaylı örneği olan Yapı Kullanma İzin Belgesi

9.1/1000 ve 1/5000 ölçekli onaylı imar plan örneği (aslı gibidir onayı yeni tarihli ve imzalı olacak)

10.Türk Standartları Enstitüsü Hizmet Yeterlilik Belgesi

11.İşyerinin faaliyet konusuna göre diploması olan ve Noter onaylı Sorumlu Müdür Sözleşmesi

12.İşyeri Tapu Belgesi eğer işyeri kira ise Noter Onaylı Kira Kontratı

13.Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bölge Müdürlüğü’nden alınacak olan İşletme Belgesi

14.Ticaret Sicil Gazetesi (Tüzel kişi için)

15.Devamlı olarak en az 50 işçi çalıştıran ve UHK’nun 180. Maddesi kapsamına giren müesseselerde hasta ve yaralıların tedavisi için gerekli olan İşyeri Hekimi

16.İşyerinin bağlı bulunduğu İmar Müdürlüğü tarafından imzalı ve mühürlü olarak onaylanan Sağlık Koruma Bandı

17.İş Akım Şeması ve Açıklama Raporu

18.Alet ve cihazların konumunu gösterir şekilde hazırlanmış 1/100 ile 1/1000 ölçek arasında Tesis İçi Yerleşim Planı.

19.Yer Seçimi ve Tesis Kurma İzni (Tesisin ilk kuruluş anında alınır)

20.Maliyeden alınacak olan Vergi Levhası

21.Ticaret Odasından alınacak olan Kapasite Raporu

22.İlgili İlçe belediyesince son 1 ay içerisinde onaylanmış tasdikli İmar Çapı.

23.İlgili İlçe belediyesince onaylanmış,1/200 ölçekli Vaziyet Planı

24. İlgili İlçe belediye Numarataj Amirliğinden alınacak olan Adres Teyid Belgesi

25.Şirketlerde şirket yetkilisinin yetki belgesi ve imza sirküleri

İSTENEN BELGELER

TAMAMLANDIKTAN

SONRA 1 HAFTA

2

Yer Seçimi ve Tesis

Kurma İzni Belgeleri

1.3071 sayılı dilekçe kanununun şekil şartlarını taşımak şartıyla genel evrak kaydından genel evrak kayıt numarası almış havalesi tamamlanmış dilekçe aslı ile Sağlık ve Sosyal Hiz.Daire Başkanlığına doğrudan müracaat.

2.Proje

3.İşyeri Tapu Belgesi eğer işyeri kira ise Kira Kontratı

İSTENEN BELGELER

TAMAMLANDIKTAN

SONRA 1 HAFTA

3

1.Sınıf GSM’ye ait işyeri açma ve çalışma ruhsatı (Madencilik faaliyetleri için)

1.Başvuru/ beyan formu,

2.Maden işleri genel müdürlüğü maden arama ve işletme izni

3.Sağlık koruma bandının işaretlendiği onaylı vaziyet planı örneği

 4.Deşarj İzni,(Sıvı Atık Varsa)

5. Emisyon izni, 

6.Yangın ve patlatmalar  için gerekli  önlemlerin alındığına  dair  itfaiye raporu

 7.Sorumlu Müdür  Sözleşmesi, 

 8.Sorumlu Müdürlük Belgesi, Diploma  Sureti/

9.Oda sicil kaydı,

10.İşletme belgesi,

11.Tetkik heyeti raporu,

12.Ticaret odası kaydı

 13.Ticaret Sicili Gazetesi,

 14.ÇED görüşü

İSTENEN BELGELER

TAMAMLANDIKTAN

SONRA 1 HAFTA

4

Akaryakıt – LPG ikmal

istasyonları)

1.Dilekçe ile Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığına doğrudan müracaat

2.Çevre Sağlığı Şube Müdürlüğünden temin edilecek başvuru ve beyan formu

3.Olumlu UKOME kararı

4.Yangınlara Karşı Korunma Yönetmeliği kapsamında alınacak olan İtfaiye Raporu

5.H.K.K Yönetmeliği kapsamında Emisyon İzin Belgesi

6.S.K.K.Yönetmeliği kapsamında Deşarj İzin Belgesi

7.İlgili İlçe Belediyesinden aslı gibidir onaylı örneği olan Yapı Kullanma İzin Belgesi

8.1/1000 ve 1/5000 ölçekli onaylı imar plan örneği (aslı gibidir onayı yeni

tarihli ve imzalı olacak)

9.Türk Standartları Enstitüsü Hizmet Yeterlilik Belgesi

10.İşyerinin faaliyet konusuna göre diploması olan ve Noter onaylı Sorumlu Müdür Sözleşmesi

11.İşyeri Tapu Belgesi eğer işyeri kira ise Kira Kontratı

12.Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bölge Müdürlüğü’nden alınacak olan İşletme Belgesi

13.Ticaret Sicil Gazetesi (Tüzel kişi için)

14.Zorunlu Sorumluluk Sigortası

15.Maliyeden alınacak olan Vergi Levhası

16.LPG Eğitim Sertifikası

17.Tank ve Tesisat Test Kontrol Raporu (LPG İçin)

18.İşyerinin bağlı bulunduğu İmar Müdürlüğü tarafından imzalı ve mühürlü olarak onaylanan Sağlık Koruma Bandı

19..Alet ve cihazların konumunu gösterir şekilde hazırlanmış 1/100 ile 1/1000 ölçek arasında Tesis İçi Yerleşim Planı.

20.İlgili İlçe Belediyesinden alınacak olan Mesafe Tespit Tutanağı

21.Bayilik Sözleşmesi

22.Şirketlerde şirket yetkilisinin yetki belgesi ve imza sirküleri

İSTENEN BELGELER

TAMAMLANDIKTAN

SONRA 1 HAFTA

5

Gıda Sicil Belgesi

1.Dilekçe ile Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığına doğrudan müracaat

2.Bağlı olduğu odadan oda kayıt sureti

3.Şirketlerde oda kayıt sureti

4.Sicil gazetesinin aslı veya noter onaylı sureti

5.İmza Sirküleri

6.Gayri Sıhhi Müessese Ruhsatı veya Noter onaylı sureti

7.Kapasite Raporu

8.Sorumlu Yöneticinin Noter onaylı sözleşmesi ve diploma örneği

9.Sorumlu Yöneticinin bağlı olduğu meslek odasından alacağı sorumlu yönetici olarak çalıştığına dair belge

İSTENEN BELGELER

TAMAMLANDIKTAN

SONRA 1 HAFTA

6

Geçici otopark müracaatı

1.Geçici otopark istemi ile ilgili dilekçe

2.Olumlu UKOME görüşü

3.İlgili yerin sahiplik belgesi ( aslının ibrazı ile tapu fotokopisi; kiralanacaksa noter tasdikli kira sözleşmesi)

4.Basit yerleşim krokisi

5.İmar müdürlüğünden imar durumunu belirten yazı

6.Nüfus cüzdanının fotokopisi(aslının ibrazı) veya nüfus kayıt örneği ( Şirketlerde; şirketin imza ve yetki sirkülerinin veya şirket adına girişimde bulunacak kimse veya kimselerin bu şirketin vekili olduğuna dair noterden onaylı vekaletname.)

7.Gaziantep İl Sınırları içinde oturduğuna dair ikemetgah belgesi.

8.Oda kaydı

9.Cumhuriyet Savcılığından alınmış adli sicil kaydı belgesi (müracaat tarihinden geriye doğru 1 yılı geçmemiş olması gerekmektedir.)

10.Otopark işletmeciliği yaptığına dair Gaziantep vergi dairelerinden mükellefiyet kaydı.

11.İtfaiye raporu

12.Beyanname

13.Her türlü hasara karşı zorunlu sigorta

14.SSK veya Bağkur kaydı

15.Kişi adına ruhsat alınacaksa bir adet fotoğraf

Şirket ise yukarıda belirtilenlere ek olarak;

-Şirket ana sözleşmesi

-İmza sirküleri

-Ticaret sicil gazetesi

 

İSTENEN BELGELER

TAMAMLANDIKTAN

SONRA 1 HAFTA

7

Genel otopark müracaatı

1.Otopark açma istemi ile ilgili dilekçe

2.Olumlu UKOME görüşü

3.İlgili yerin sahiplik belgesi ( aslının ibrazı ile tapu fotokopisi; kiralanacaksa noter tasdikli kira sözleşmesi)

4.Vaziyet planı

5.Röperli kroki

6.Yapı Kullanma İzin Belgesi

7.Nüfus cüzdanının fotokopisi(aslının ibrazı) veya nüfus kayıt örneği ( Şirketlerde; şirketin imza ve yetki sirkülerinin veya şirket adına girişimde bulunacak kimse veya kimselerin bu şirketin vekili olduğuna dair noterden onaylı vekaletname.)

8.Gaziantep İl Sınırları içinde oturduğuna dair ikemetgah belgesi.

9.Oda kaydı

10.Cumhuriyet Savcılığından alınmış adli sicil kaydı belgesi (müracaat tarihinden geriye doğru 1 yılı geçmemiş olması gerekmektedir.)

11.Otopark işletmeciliği yaptığına dair Gaziantep vergi dairelerinden mükellefiyet kaydı.

12.İtfaiye raporu

13.Beyanname

14.Her türlü hasara karşı zorunlu sigorta

15.SSK veya Bağkur kaydı

16.Kişi adına ruhsat alınacaksa bir adet fotoğraf

Şirket ise yukarıda belirtilenlere ek olarak;

-Şirket ana sözleşmesi

-İmza sirküleri

-Ticaret sicil gazetesi

 

İSTENEN BELGELER

TAMAMLANDIKTAN

SONRA 1 HAFTA

8

Taksi Durağı Ruhsat Müracaatı

1.Olumlu UKOME görüşü

2.Vergi levhası

3.Tapunun fotokopisi

4.Kira ise noter onaylı kira sözleşmesi ( Park yeri ve yazıhane için)

5.Oda veya dernek kaydı

6.Çalışacak araçların ruhsat ve sürücülerin sürücü belgeleri fotokopileri

7.Bağ-Kur ya da SSK kaydı

8.İtfaiye raporu

9.Sıhhi Müesseseler için beyanname

10.Harç makbuzu ( Belediyeye yatırılacak kontrol harcı )

11.Fotoğraf ( Kişi adına ruhsat alınacaksa )

Şirket ise yukarıda belirtilenlere ek olarak;

-Şirket ana sözleşmesi

-İmza sirküleri

-Ticaret sicil gazetesi

 

İSTENEN BELGELER

TAMAMLANDIKTAN

SONRA 1 HAFTA

9

Hafta Tatil İzin Belgesi

1.Başvuru formu

2.İşyeri Açma ve Çalıştırma Ruhsat Fotokopisi

3.Harç Makbuzu

2 GÜN

10

Cenaze Defni

1. Mezarlıklar Müdürlüğü’ne Doğrudan Müracaat

2. Ölü Gömme Belgesi (Defin Raporu )

3. Kimlik Fotokopisi ve T.C. Kimlik No (Yakının)

4. Aile Kabri İse Aile Kabri Satış Belgesi

5. Kimsesiz Veya Fakir İse Garipler Mezarlığına Gömülme Talebine Ait Tutanak

6. Ücretsiz Kefen İsteyenlere Fakirlik Tutanağı

3 SAAT

11

Aile Kabri Satışı

1. Mezarlık Şube Müdürlüğü’ne Doğrudan Müracaat

2. Başvuran Kişinin Kimlik Fotokopisi ve T.C. Kimlik No

3. Muhasebeye Yatırılan Paranın Tahsilat Makbuzu

4 SAAT

12

İl Dışı Cenaze Taşıma

1. Dilekçe ile Mezarlıklar Müdürlüğü’ne Doğrudan Müracaat

2. Ücret Ödeyemeyecek Durumda İse Fakirlik İlmuhaberi

3. Yatırılan Ücret Makbuzu

2 SAAT

13

Çeşme (Hayrat) İzni

1. Mezarlık Şube Müdürlüğü’ne Doğrudan Müracaat

2. Dilekçe

3. Başvuran Kişinin Kimlik Fotokopisi T.C. Kimlik No

4.Muhasebeye Yatırılan Paranın Tahsilat Makbuzu

5. Çeşme (Hayrat) Yaptırılma İzni İstenen Mezarın Adresi

6 AY

14

Sanat ve Meslek Eğitimi Kursları

 

1.Kimlik Fotokopisi

2.Diploma Fotokopisi(Mezun olunan okula ait diploma, öğrenimine devam edenler için öğrenci belgesi veya 3.öğrenci kimlik kartı fotokopisi)

4.1 adet Fotoğraf

5.Başvuru Formu (Eğitim merkezleri tarafından verilecektir.

6.1 Adet Şeffaf Dosya

7.Aşçılık ve Pastacılık kursları için ek belge olarak Hepatit B Raporu (Sağlık Ocağı-Hastane)

8.Bilgisayarlı Muhasebe, Halı Desinatörlüğü ve Web Tasarım kursları için ek belge olarak Bilgisayar Sertifikası gerekmektedir.

 

EĞİTİM VERİLEN

MESLEĞİN SÜRESİ İLE İLGİLİDİR.

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri          :Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı     

İsim                               :                                                         

Unvan                           : Sağ.ve Sos.Hiz.Daire Bşk.                                          

Adres                            : İncilipınar Mah. 3 Nolu Cad. Adres                                         

                                         Şehitkamil/GAZİANTEP                        

Tel.                                : 342 211 12 00/1655                                                       

Faks                             :                                                                                            

e-Posta                        : iletisim@gantep.bel.tr                                                                                  

 

En Üste Çık


ULAŞIM PLANLAMA VE RAYLI SİSTEMLER DAİRE BAŞKANLIĞI

ULAŞIM PLANLAMA VE RAY. SİS. DAİRE BAŞKANLIĞI
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA
SÜRESİ
1 S PLAKA TAHSİS İŞLEMLERİ 1-Plaka Tahsisi (Trafik Tescil Şube Müdürlüğün'den onay belgesi)
a)Dilekçe (Şahıstan alınacaksa alan ve satan ayrı ayrı verecek) Dilekçede; ikametgah adresi, aracın plakası, modeli, motor numarası, kaç kişilik olduğu belirtilmelidir.
b)Nüfus cüzdanının okunaklı fotokopisi veya TCKimlik No Beyanı
c)Tüzel kişilerde, faaliyet merkezinin Gaziantep il sınırları içinde olduğunu gösteren ticaret sicil belgesi,
-Şirketler için, Vergi Levhası, İmza Sirküsü, Ticaret Sicil gazetesi, İlgili oda kayıt
d)Tahdit kapsamına alınmış ticari plakalı araçlarla taşımacılık yapacak gerçek kişilerde,         
1) Servis Taşımacılığı ile ilgili faaliyetinden başka ticari olarak ilişiği olmadığına dair Vergi dairelerinden alınmış mükellefiyet kaydı aranacak                                          
 2)Şoförlük mesleğini geçim kaynağı olarak seçmiş olduğunu ve sürekli olarak icra ettiğini beyan etmiş olacaktır. Şirketlerde bu beyan aranmaz.
1 İŞ GÜNÜ
2 S PLAKA ARAÇ DEĞİŞİKLİĞİ a)Servis aracı sahibi, aracını yeni bir araçla değiştirmek istediğinde yeni araca ait trafik ruhsatı, eski aracının trafikten çekme belgesi fotokopisi veya noter satışını dilekçesine ekleyerek Ulaşım Daire Başkanlığına başvurur. Ulaşım Daire Başkanlığı Uygunluk Belgesi için aracı Teknik Komisyona sevk eder. Uygunluk belgesi de aldıktan sonra yeni araç için geçerli olacak şekilde İzin Belgesi düzenlenir.
b)İzin Belgeli araç sahipleri, Araç değişikliklerini Emniyet Trafik Tescil tarihinden itibaren 30 takvim günü içerisinde belediyeye bildirimde bulunmak zorundadır. Bu süre sonunda bildirimde bulunmayan servis aracı sahipleri, Ulaşım Daire Başkanlığı birimlerince tanzim edilecek zabıtla tespit edilerek durum Encümen’e bildirilir ve Encümen kararı ile para cezası verilir. Encümen kararı ile tespit edilen para cezasının Belediyemiz veznesine ödenmesi ve bu Yönergede belirtilen diğer koşulların taşınması şartıyla İzin Belgeleri yenilenir. 
c)Devir ile birlikte araç değişikliği yapılabilir. Ancak araç değişikliği yapmak isteyen kişi veya kişiler bu taleplerini Ulaşım Daire Başkanlığı’na sunmadan önce başvuru dilekçesinde; aracın sadece Ticari plakasını alacağını ve yerine koyacağı aracın markasını, yaşını, motor ve şasi numarası vb. teknik bilgileri yazılı olarak belirtmek zorundadır.  Aracın devri ve model değişiklik talebi uygun görüldüğü takdirde yeni araç teknik komisyona sevk edilir.  
Eski araca ait izin belgesi Ulaşım Daire Başkanlığına teslim edilmeden yeni izin belgesi verilmez. 
 
1 İŞ GÜNÜ
3 S PLAKA  ARAÇ DEĞİŞİKLİĞİ 1-Dilekçe: Dilekçede ikametgah adresi, aracın plakası, modeli, motor numarası, kaç kişilik olduğu belirtilmelidir.
2-Aracın firma  adına kayıtlı olduğuna dair trafik ruhsat fotokopisi
3-Firma  tarafından imzalı ve kaşeli olarak verilmiş, taşınacak personel isim listesi ve SSK sicil numaraları,
4-Taşınacak öğrencilerin isim listesinin bulunduğu ve ismi geçen öğrencinin, okulun öğrencisi olduğunu gösterir okul tarafından verilmiş imzalı mühürlü yazı (Aslı),
5-Sosyal güvenlik kurumundan alınmış işyeri sicil no belirtir belge,
6-Taşıtlara ait Karayolları Trafik Kanunu’nun zorunlu kıldığı “Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortası” ile “Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası” poliçesi
7-Gaziantep Ticaret veya Sanayi Odasına veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösteren belge  
8-Gerçek ve tüzel kişiye ait işyerinin Gaziantep il sınırları içinde olduğunu gösteren ticaret sicil belgesi, 
9-Aracı kullanacak şoför için;
a)Araçları kullanmaya yetecek sürücü belgesi fotokopisi ve ehliyet cıktısı
b)İl Sağlık Müdürlüğünden ruhsat almış bir sağlık kuruluşundan psikoteknik testi belgesi   
               10) Okul Servis Araçlarında çalışacak rehber personelin,
a)Nüfus cüzdanının okunaklı fotokopisi (aslının ibrazı) veya tc kimlik beyanı
b)Eğitim durumunu gösterir resmi belgenin fotokopisi (aslının ibrazı ile) veya noter onaylı sureti (aslı),
c)2 adet vesikalık fotoğraf (En fazla 6 ay önce çekilmiş),
                  11)Makina sanayi arac uygunluk belgesi
1 İŞ GÜNÜ
17 ÜCRETSİZ SERVİS ARAÇLARI 1-Dilekçe: Dilekçede ikametgah adresi, aracın plakası, modeli, motor numarası, kaç kişilik olduğu belirtilmelidir.
2-Aracın firma  adına kayıtlı olduğuna dair trafik ruhsat fotokopisi
3-Firma  tarafından imzalı ve kaşeli olarak verilmiş, taşınacak personel isim listesi ve SSK sicil numaraları,
4-Taşınacak öğrencilerin isim listesinin bulunduğu ve ismi geçen öğrencinin, okulun öğrencisi olduğunu gösterir okul tarafından verilmiş imzalı mühürlü yazı (Aslı),
5-Sosyal güvenlik kurumundan alınmış işyeri sicil no belirtir belge,
6-Taşıtlara ait Karayolları Trafik Kanunu’nun zorunlu kıldığı “Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortası” ile “Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası” poliçesi
7-Gaziantep Ticaret veya Sanayi Odasına veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösteren belge  
8-Gerçek ve tüzel kişiye ait işyerinin Gaziantep il sınırları içinde olduğunu gösteren ticaret sicil belgesi, 
9-Aracı kullanacak şoför için;
a)Araçları kullanmaya yetecek sürücü belgesi fotokopisi ve ehliyet cıktısı
b)İl Sağlık Müdürlüğünden ruhsat almış bir sağlık kuruluşundan psikoteknik testi belgesi   
10) Okul Servis Araçlarında çalışacak rehber personelin,
a)Nüfus cüzdanının okunaklı fotokopisi (aslının ibrazı) veya Tc kimlik beyanı
b)Eğitim durumunu gösterir resmi belgenin fotokopisi (aslının ibrazı ile),
c)2 adet vesikalık fotoğraf (En fazla 6 ay önce çekilmiş),
                  11)Makina sanayim arac uygunluk belgesi
1 İŞ GÜNÜ
4 ŞEHRE GİRİŞ İZİN BELGESİ  1.Başvuru Dilekçesi
2.Araç Ruhsat Fotokopisi
3.Araç Sigorta Poliçesi
1 SAAT
5 S PLAKA İZİN BELGESİ 1-Dİlekçe: dilekçede ikametgah adresi, aracın plakası, modeli, motor numarası, kaç kişilik olduğu belirtilmelidir.
2- Motorlu araç trafik belgesi ve araç teşçil belgesi
3-İkametgah (aslı)
4-Nufus cüzdan fotokopisi veya TCKimlik No Beyanı
5--Adli sicil kaydı (aslı)
6-Vergi mükellef  Kaydı
7-Tek gecim kaynagı şöförlük belgesi (sirket hariç)
8-Şirketler için ticaret sicil belgesi
9-Oda sicil kayıt sureti
10-Makina ikmal uygunluk belgesi
11-Mali hizmetler borcu yoktur belgesi
12-Zorunlu mali sorumluluk ve personelde ayrıca ferdi koltuk                  
     kaza sıgortası
   
 Şöförler için gerekli evraklar
13-Araç şöförü farklı ise nufus cüzdan fotokopisi veya TCKimlik No Beyanı
14-Adli sicil kaydı
15-İkametgah   
16-Ehliyet fotokobisi ve bilgi dökümü
17-Makina sanayi arac uygunluk belgesi
18-Psikoteknik raporu
19-2 adet fotograf
A-Okul servis araçlarında çalışacak rehber personelin,
1)Nüfus cüzdanının okunaklı fotokopisi veya TCKimlik No Beyanı                                                               
2-Eğitim durumunu gösterir resmi belgenin fotokopisi
3)Rehber öğretmen olmayanpersonelin sabıka kaydı
 B-2 adet vesikalık fotoğraf 
1 İŞ GÜNÜ

 

 

En Üste Çık


ZABITA DAİRE BAŞKANLIĞI

 

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

ZABITA DAİRE BAŞKANLIĞI

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMET TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

 

 

1

 

Tüketici Sikâyetleri

 

1. Satın alınan mal,ürün veya hizmet ile ilgili fatura

2. Satın alınan mal,ürün veya hizmet ile ilgili perakende satış fişi

3. Garanti belgesi

4. Sözleşme

 

5 GÜN

 

 

2

 

Sikayetler (Dilekçe ve E-Mail)

 

Kişi ( Adı, soyadı, T.C. Kimlik no, İmza) ve adres Bilgilerinin (Ev veya İş adresi, Telefon Numarası) yer aldığı dilekçe

15 GÜN

 

 

 

3

 

 

Tanıtım Stand İzinleri

 

1. Yapılacak tanıtımla ilgili bilgi veren dilekçe

2. Aktivite hakkında görsel objeler 24 Saat

 

24 SAAT

 

 

 

4

 

 

İşgaliye Talebi

 

1. Faaliyetin konusunu, yerini, süresini bildiren dilekçe

2. İşgaliye yapılacak yerin fotoğrafları

24 SAAT

 

 

 

5

 

 

5326 Sayılı Kabahatler  Kanununa Göre Düzenlenen İdari Yaptırım Karar ve Tespit Tutanakları

 

1. Gerçek Kişi İse Nüfus Cüzdanı

2. Tüzel Kişi İse Vergi Levhası Yada İşletme Ruhsatı

30 DAKİKA

 

 

 

6

 

 

Belediye Malı Hasar Tutanakları

 

1. Gerçek Kişi İse Nüfus Cüzdanı

2. Tüzel Kişi İse Vergi Levhası Yada İşletme Ruhsatı

24 SAAT

 

 

 

7

 

 

Belediye Malı Hasarlı Trafik Kaza Tutanakları

 

1. Araç Ruhsatı

2. Trafik Kaza Raporu

3. Araç Soförü Nüfus Cüzdan

24 SAAT

 

 

 

8

 

 

Hafriyat Toprağı, İnşaat ve Yıkıntı Atıkları Taşıma İzin Belgesi

 

1- Başvuru Dilekçesi

2- Vergi Levhası Fotokopisi

3- Araç Ruhsat Fotokopisi

4- Aracın Yandan Çekilmiş Resimleri

5- Harç Makbuzu İstenen Belgelerin Tamamlanması akabinde aynı gün içerisinde

İstenen Belgelerin Tamamlanması akabinde aynı gün içerisinde

 

 

3

 

 

Gürültü ve Hava Kirliliği Tespit Tutanakları

 

1. Gerçek Kişi İse Nüfus Cüzdanı

2. Tüzel Kişi İse Vergi Levhası Yada İşletme Ruhsatı

15 GÜN

 

 

 

İlk Müracaat Yeri

Denetim Destek Şube Müdürlüğü

 

İsim

Yaşar ÇELİK

 

Unvan

Şube Müdürü

 

Adres

Alleben Mahallesi Kemal Köker Caddesi

Tel

0342 230 65 00

 

Faks

0342 230 65 17

 

E-Posta

zabita@gantep.bel.tr

 

İkinci Müracaat Yeri

G.B.B Zabıta Daire Başkanlığı

İsim

Ömer YALIM

 

Unvan

Daire Başkanı

 

Adres

Alleben Mahallesi Kemal Köker Caddesi

Tel

0342 230 65 00

 

Faks

0342 230 65 17

 

E-Posta

zabita@gantep.bel.tr

 

 
       

 

 

En Üste Çık



Tüm Hakları Sakldırı © 2010  Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı